söndag 13 februari 2011

frågor

1. Var är din mobiltelefon?/ på en liten hylla i köket och laddas
2. Var är din andra hälft?/ jobbar
3. Ditt hår?/ svans...
4. Din mamma?/ ingen aning.
5. Din pappa? ingen aning
6. Det bästa du vet?/ Mysa med min familj
7. Din dröm i natt?/ mysig dröm om mannen, vi hade nyss träffats och var nykära :-) <3
8. Din dröm/ditt mål?/ att min familj ska ha ett underbart liv
9. Rummet du är i?/ datarummet..
10. Din hobby?/ har jag någon.......
11. Din skräck?/ Att något ska hända familjen
12. Var vill du vara om sex år?/ där jag är nu; med familjen
13. Var var du igår kväll?/ Hemma
14. Vad är du inte?/ egoistisk
15. En sak du önskar dig?/ massor av pengar.. :-)
16. Var du växte upp?/ i en mellanstor stad
17. Det senaste du gjorde?/ hängde upp tvätt/ förbereder maten
18. Dina kläder?/ leggings, långt linne/top, mannens stora tjocka "luvtröja"
19. Din tv?/ avstängd
20. Ditt/dina husdjur?/ inga
21. Din dator?/ halvseg & den andra =supervirus :-(
22. Ditt humör?/ halvkasst=vintertrött
23. Saknar någon?/ min man
24. Din bil?/ en vid garaget, den andra har mannen till jobbet
25. Något du inte har på dig?/ kort kort
26. Favoritaffär?/ HM/Ikea
27. Din sommar?/ Hoppas jag få njuta av VÄRME!!!
28. Älskar någon?/ min man och våra älskade barn
29. Favoritfärg?/ Rosa
30. När skrattade du senast?/ I går
31. När grät du senast?/ kommer inte ihåg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar