måndag 9 augusti 2010

min nya blogg

har innan haft en blogg där skrivit om mig, barnen, familjen; livet i allmänhet. men så har också haft en blogg där skrivit om min viktnedgång. men nu för att försöka uppdatera oftare så har jag bestämt mig för att ha bara en.

Jag kommer skriva om allt möjligt som händer i mitt/vårt liv. Kommer till hösten ha två skolbarn och två dagisbarn, nästa år tre skolbarn.
Jag jobbar nu extra som personlig assistent & ska nästa vecka börja plugga igen. Måste också försöka komma igång och träna igen. Räcker inte att bara gå ner i vikt, måste göra något för att försöka få någorlunda bra form på den också. För som det är just nu är jag INTE nöjd med den. Allt extra skinn...., men hoppas verkligen att det rättar till sig. För så som nu vill jag inte ha det. Men tror och hoppas kommer bli bättre så blir mer nöjd.

NU ska vi äta, så får återkomma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar