torsdag 26 augusti 2010

uppdatering av viktlistan

är på jobbet nu och har inte almanackan med mig för de dagar som jag missat att skriva in, men ska fylla på de inom de närmaste dagarna. här kommer iallafall min senaste vikt (från i måndags)

jaja, den vill inte uppdateras. med andra ord, den vill inte kopiera in och tänker inte skriva alla datum ett och ett... får försöka med hela listan snart.. Iallafall så är min nya vikt 76,6kg. Hade gått ner 2,1kg från måndagen innan :-D JIPPI!!!!!!!!!!!! Hoppas bara INTE visar uppåt nu när ska väga mig nästa måndag eftersom var så stort minus...


2 kommentarer:

  1. Duktig du e:) Skicka hit ett par kilo, jag behöver dem :) Kramis

    SvaraRadera
  2. Hej !!!

    VA fort det går för dig, själv gjorde jag en gbp i maj men har stannat av i min viktnedgång, har det gjort det för dig med, vad gör du nu för att tappa i vikt.

    MVH C

    SvaraRadera