tisdag 23 november 2010

bra nyheter

Mailade för någon dag sen och frågade kirurgen i värnamo om hur det funkar om man ev behöver/vill göra bukplastik osv efter sin gbp.
De ringde mig för en stund sen och pratade en stund med en jättetrevlig sjuksköterska.
Det är vid återbesöket efter två år som man kan ta upp detta och ev skriva en remiss om ev plastikoperation.
Det bästa med det är att de "inte är omöjliga med något", för tillfället kan både bukplastik, armplastik, lårplastik och bröstplastik godkännas.
Kan alltså godkännas allt, men måste gå ett år mellan varje operation.
Jag har ju drygt ett år kvar tills gått två år sen min op. Gjorde ju den 2/2. Så hinner ju hända en hel del med min kropp tills dess.
Vill ju gå ner några kilo till. Sen hoppas jag först och främst självklart att allt skinn går tillbaka som det ska. Men som det ser ut nu så kommer jag vilja ha en lårplastik och bukplastik tror jag. Benen är säkert ett par strl större än vad de skulle vara med tanke på allt extra skinn.
Tar gärna tips på er andra som lyckats "forma till er" i kroppen. Främst ben, men även annat. Oavsett om ni gjort en gbp eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar