tisdag 23 november 2010

träningsvärk

var med mannen i fredags och tränade.
bra av flera anledningar; innan hann ju träna ganska ofta, men nu hinner ju knappt aldrig eftersom jag jobbar/jobbat så mycket. hade väl hunnit, men väljer att träffa barnen och det hade jag inte hunnit om skulle träna också. även om det är viktigt att tänka på sig själv och jag gärna vill träna så är det viktigare för mig att vara med barnen den lilla tid det blir efter jag kommer hem från jobbet.
funderar på att köpa hem något träningsredskap eller någon dvd eller något så kan träna på kvällarna när de lagt sig. någon som har något förslag?
Så iallafall; den ena anledningen att det var bra att tränade med han var ju att kom iväg.
En annan bra anledning är ju att vi fick vara tillsammans, inte ofta vi hinner göra något tillsammans. Så man får passa på att njuta när man kan.
Iallafall så har jag haft träningsvärk i låren sen dess, idag är första dagen som inte känner något.
På tal om att komma iväg och göra något tillsammans så har mannen och jag hotell i göteborg bokat helgen innan lucia. Bara han och jag. Ska bli mysigt. Ska till Fitnessfestivalen som arrangeras där varje år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar