lördag 13 november 2010

hej

är nog på tiden att skriver några rader..var ju ett tag sen sist..
hoppas någon har saknat något nytt att läsa här ;-)
har inte hänt en massa sen sist, mer haft massa att göra. har jobbat massor; heltid och det är massor för mig
ska försöka uppdatera dagligen, iallafall mycket oftare än gjort det sista
haft en toppendag idag; var med min underbara familj och badade på rosenlundsbadet i jkpg. hade det superbra. sen efter det var vi på en snabb "fönstershopping" och sen åt mat på restaurang och sen var vi inne på coop forum och handlade lite..
har stått ganska så stilla i vikt nu i nästan tre månader och det är riktigt jobbigt. måste tänka nu extra vad och när äter, måste dricka mer och sova mer. sömnen tror jag spelar in väldigt mycket i min "förlorade viktminskning"

1 kommentar:

  1. Jag har saknat!
    tror du inte stress över utebliven viktminskning spelar in?

    kram

    SvaraRadera