tisdag 7 december 2010

nu eller aldrig







trodde inte skulle göra detta. eller jo, det trodde jag ju egentligen för jag har lovat ett antal ggr att lägga ut bilder. hittade en före och en "efter", är ju inte riktigt klar i viktnedgången än. mitt mål ligger på 60kg. var iallafall det mål jag hade innan jag började "resan", men när kommer neråt får jag se. kanske stannar innan...



ska se om hittar någon "mellanbild" också..



så; letat upp lite bilder nu. ha överseende med dålig kvalité och osminkat face ;) osv.. ;-)
blev ju "helt galet"; skulle ju ha bilderna sist hade jag tänkt.. och den äldsta bilden skulle ju komma först.. men men, det visar ju bara att jag har en del att lära.. hihi. nu får ni iallafall "min sanning". där jag var som tjockast var den 18/1-10 och då vägde jag 107,7kg
mellanbilden är tagen 13/3 (knappt 1½månad efter min op) och då vägde jag (ca) 99kg
den senaste bilden är tagen 8/8 och då vägde jag ca 78kg






5 kommentarer:

  1. wow! du ska absolut inte ner till 60! då finns ju inget kvar av dig ju!!!!

    SvaraRadera
  2. Nu har du väl inte mer o gå ner? fin du e nu vännen:) Kram

    SvaraRadera
  3. Hej gumman! SUPERDUKTIG e du!!! :) Du klarar de sista, tänk så mkt du har klarat hittils! :) grattis!

    SvaraRadera
  4. Wow så fin du är.. Jag tkr du är så himla fin o ser inte ut att behöva gå ner ett enda kilo till <3

    SvaraRadera
  5. Vad du har varit duttig :) Och vad fin du är.

    SvaraRadera