söndag 26 december 2010

nya tag

min vikt har ju stått stilla nu i ca fyra månader och det är sååå frustrerande... måste sätta i hög växel och kämpa ännu mer än innan för jag vill ner några kilo till..
idag och igår vaknade sent så för att hinna få i mig sex mål har jag fått äta varannan timme, sen ska hinna få i mig all vätska också. och det är inte det lättaste för mig. för kan ju inte bara hälla i mig ett glas.
nu tog jag ett mellanmål bestående av en clementin och en proteindricka, smak caramel; smakar mums och det gör ju inget om den är god. :-)
måste ta tag i min kost och se till att få i mig mycket protein och så. till frukost dag blev ett kokt (skivat) ägg på mackan.
tar gärna emot tips på andra bra måltider. har ofta så dålig fantasi.
på tal om det; vad ska man fixa till middag idag???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar