onsdag 30 mars 2011

jäklar!!!!!!

Jäklar också.. vad sugen jag är på något SÖTT!!!!! Fast kan kanske ha något med att göra att jag börjar bli hungrig.. ;-) Men ska F*N hålla mig, inte värt att äta något litet som ger en massa kalorier när kan få en hel måltid för samma. Jag vet att jag inte alltid kommer "kunna" säga så eller kunna hålla mig, men just nu känner jag att jag kan det så då ska jag inte falla för frestelsen.. (fast jag/vi visserligen inte har så mycket frestelser hemma) Dags för mitt nästa mål vid 15, så en halvtimme till måste jag ju verkligen klarat mig, när jag klarat mig en halvtimme (började känna extra sug vid ca 14) Ska se vad för mättande någorlunda kalorifattigt jag ska välja att äta strax. Kanske bättre att veta innan så blir något bra ;-) Har ett tag varit duktig och planerat mina måltider innan, måste börja med det igen. Ska försöka sitta ner ikväll när barnen lagt sig och tänka lite.... Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar