fredag 21 januari 2011

träning

vaknade TIDIGT idag (på min enda lediga dag denna veckan) och åkte och tränade. Först 30min cykel(/spinning) och sen 30min core.
Det kändes ju i lårmusklerna av cyklingen, och en del i coren också. Men kan ju säga som så att jag hade ALDRIG orkat det för 35kg sen. Stolt över mig själv. Detta var min första gruppträning, men så kul. Skönt att variera träningen. Tror det är bättre för kroppen att få variera sig och roligare för en själv också.
Kommer kombinera flera olika sorters gruppträning och kondition + styrka på gymmet. Man tröttnar nog inte heller speciellt lätt då om man varierar.

Sen efter det så handlade jag lite saker som "fattades" hemma och sen träffade jag en kompis; en tjej jag nyligen lärt känna genom jobbet. Jättetrevlig tjej!!! Vi gick och fikade och gick en promenad sen på stan. Sen åkt hem, hämtat barn och gjort lite av varje, bl.a. kalops. Dagen går ju så snabbt hemma. Även om man gör massor så känns det som om man inte hinner något. Nu ska fortsätta med disken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar