söndag 17 juli 2011

garderobsrensning

Jag håller på att sortera bort lite kläder från min garderob som bara hänger/ligger och tar plats. Så självklart måste man ju prova en del också. Har några par byxor som jag inte kunnat ha innan som kan ha nu. *JIPPI* Speciellt glädjande eftersom jag avskyr mitt hängande extraskinn på låren. Så glad att har en del byxor jag kan ha som känner mig någorlunda fin i. Flera av de byxorna är stretch men ändå. Flera av dem i storlek 36 som jag knappt aldrig trodde jag skulle kunna ha. Har på mig ett par nu som nästan går att knäppa i strl 34, helt sjukt. Har samma storlek som kunde ha en kort period för drygt 4 år sedan, fast då vägde ca 10kg mindre än vad jag gör nu. Hittade två par byxor som satt superbra i BÅDE midja och lår som nästan INGA andra byxor gör. Av märke canard, Dessa var köpta i ullared. Någon som sett det märket i någon mer affär?
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar