lördag 23 juli 2011

lär känna mig

Hittade en lista med en massa frågor på en annan blogg. Har nu svarat på dessa frågor. Så här kommer mina svar!! Skulle vara jättekul om någon mer svarade och sen berätta när ni gjort det!!

1. Tre namn jag lyssnar till: mamma, petra, honey

2. Någonting jag tycker om med mig själv: ögonen

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: min näsa...

4. Detta är jag rädd för: finns nog inget speciellt

5. Tre saker jag vill ha varje dag: pussar, kramar, pengar ;)

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: ljuga, springa flera km i ett sträck.., vara en hel dag utan att pussa och krama på de i familjen

7. Detta tycker jag om att göra: sova, pussa & krama mannen och barnen, shoppa, träna

8. Detta vill jag göra just nu: pussa min man

9. Bästa känslan: kärlek

10. Värsta känslan: att bli sviken

11. Egenskaper jag ser att min partner har: omtänksam

12. Är jag kär just nu? riktigt mycket

13. Vill jag gifta mig? har gjort, men pratat om att kanske förnya löftena

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: vet inte...

15. Min käraste ägodel: vet ej

16. Något jag vill ha i present: blir glad för det mesta, tanken räknas högt

17. Detta har jag på mig just nu: jeans, linne, oversizetröja, underkläder

18. Favoritklädsel? kläder som sitter bra.... (bekvämt)

19. Favoritdjur: hund

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: lyssnar på det mesta

21. Favoritlåtar just nu: ingen speciell

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: (när gick för ett antal år sen), roligaste var nog video/foto, tråkigaste historia, fysik

23. Stjärntecken: oxe

24. En bok jag älskar: verklighetsbaserade

25. En film jag älskar: finns massa bra filmer

26. Tv-program jag gillar: hinner ej kolla så mycket, men dokumentärer gillar jag

27. Favoritdoft: något som doftar vanilj

28. Detta äter jag gärna: frukt

29. Dricker helst: pepsi max

30. Favoritgodis: salt.., eller surt, eller choklad....

31. Hit vill jag gärna åka på semester: så varmt som möjligt...

32. Färg på mina ögon: blå

33. Min längd: 166cm, växt 1cm sista året.. ;)

34. Jag tror på: ...

35. Jag spelar: inget

36. Person jag beundrar: ingen aning

37. Så här bor jag: världens vackraste hus med bästa frukträdgården med min underbara familj

38. Antal döda krukväxter i hemmet: har bara fusk... ;)

39. Det här tänder mig: min man.. :)

40. Det här gör mig avtänd: ...

41. Favoritfärg: beror på om är på kläder eller vart...

42. Favoritcitat: har nog inget speciellt

43. En hemlighet jag vet: vet inte speciellt många, men de jag vet skulle jag aldrig berätta. har man lovat något så har man

44. Bästa present jag fått: träffade min man på min födelsedag. fått/köpt bil på två födelsedagar

45. Senast köpta skiva: absolute music 66

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: vet ej....

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: benen... näsa, ögonlock...

48. Udda förmåga/egenskap: fråga de som känner mig....

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: ingen aning

50. Vad lyssnar du på just nu? tv- barnen som tittar på beyblade

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? jobbat, diskat, fixat mat, myst med barnen, ska jobba igen...

52. Var är dina föräldrar födda? sverige

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? kommer ej ihåg

54. Vilken är din favoritrestaurang? har nog ingen direkt favorit

55. När badade du i en pool senast? förra sommaren i vår pool

56. Har du varit med i någon skolpjäs? kommer ej ihåg...

57. Hur många barn vill du ha? så många som möjligt.. ;)

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? dansband & hårdrock, punk....

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? får se vad det blir..

60. Vad har du för TV-kanaler? orkar inte räkna upp alla

61. Har du åkt moped någon gång? nej

62. Har du busringt någon gång? nej

63. Har du fått felparkeringsböter? nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? kanske kan tänka mig

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? kosova

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? ingen aning

68. Kan du alla orden i nationalsången? nej

69. Badkar eller duschkabin? har båda, så det tycker jag är bästa

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? sett många, vet ej vilken som är bäst

71. Favoritpizza? vet ej...

73. Vilken färg på läppstift använder du? använder inte läppstift

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? nej

5. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej

76. Apelsin- eller äppeljuice? båda

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? mina barn. tacobuffe

78. Favoritchoklad? schweizernöt

79. När röstade du senast? förra valet

80. När åt du en hemodlad tomat sist? vet ej...

81. Har du vunnit en prispokal någon gång? tror ej...

82. Är du bra på matlagning? barnen säger att jag är det

83. Klarar du att tanka själv? självklart, hur kan man inte klara det....

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? ja, men det är länge sen

85. Pepsi eller Coca Cola? pepsi max

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? uniform och uniform, men speciella arbetskläder... (när jobbade på posten)

87. Vad var det senaste du handlade? kläder till barnen, juice, saft, glass, klubbor, bananer...

88. Har du kräkts offentligt? nej verkligen inte

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? har redan hittat den sanna kärleken så nu bara pengarna kvar

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? inte omöjligt

91. Har du ringt något betalnummer? osäker...

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? kommer ej ihåg

94. Hade du mycket hår som liten bebis? ganska mycket

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? det har blivit fel, så den säger att mitt nummer inte är aktiverat

96. Vad har du i din väska? en jäkla massa....

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? kramas med min man, eller barnen

98. Vad är du tacksam för idag? att jag har min fina familj

99. Var hittade du den här listan? någon blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät? vem som, kommentera gärna sen om ni svarat på den (kul att läsa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar