lördag 9 juli 2011

länge sen som vanligt

sagt och tänkt att ska uppdatera oftare, men blir ju aldrig av (tyvärr)
Jobbar massor, speciellt nu denna veckan, men ganska mycket innan dess också. Har semester v 32+33, ska bli skönt att kunna sova LÄÄÄNGE!!!
Viktmässigt går sådär, stått stilla länge.. sen gick jag upp lite. Har ju legat på ca 73 ett tag, men sen gick upp till 75/76 ett tag, men i måndags (min vägdag) låg jag på 74,3kg. Nu sen dess när kollat sista dagarna (typ idag och igår) ligger på ca 73... Så hoppas fortsätter däråt nu.
Men MÅSTE verkligen skärpa mig och inte stoppa för mycket onyttigt i munnen. Sen tänker jag unna mig något då och då. Vatten/vätska måste jag också bli mycket bättre på.
Nu äta kyckling med barnen; mannen får sen när han kommer från jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar